.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۴۵ میلیارد ریالی انواع کالا‌های احتکاری در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۴۵ میلیارد ریال انواع کالا‌های احتکار شده در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: به منظور برخورد با قاچاق و احتکار کالا‌های اساسی در استان طرح سراسری مبارزه با احتکار و گرانفروشی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ انبار احتکار کالا در استان شدند.

سرهنگ محمدپورگفت: با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری کارشناسان ادارات صمت، ماموران در بازرسی از این انبار‌ها در مجموع ۴۵ دستگاه لوازم خانگی، ۳ هزار قلم انواع مواد شوینده، ۲ تن برنج و ظروف پلاستیکی کشف کردند.

او ارزش کالا‌های کشف شده در اجرای این طرح را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متصدیان این انبار‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.